HULLADÉKGAZDÁLKODÁS ÜGYÉBEN VÁLASSZON TELEPÜLÉST!

Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy 2024.04.01. napjától az NHSZ ZOUNOK ZRT., mint a MOHU MOL HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI ZRT. megbízott partnere az alábbi településeken nyitja meg hulladékgazdálkodással kapcsolatos Információs pontjait:

Kunhegyesi Információs pont

Cím: 5340 Kunhegyes, Szabadság tér 7. (Ilosvai Varga István Városi Művelődési Központ 2-es kisterem)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://www.nhsztisza.hu/new/
Nyitvatartás: Minden hónap 1. héten
Hétfő: 10:00 - 13:00

Tokaji Információs pont

Cím: 3910 Tokaj, Rákóczi út 54. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://zhk.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 1. héten
Kedd: 08:00 - 11:00

Tiszavasvári Információs Pont

Cím: 4440 Tiszavasvári, Városháza tér 4. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://www.eakhulladek.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 1. héten
Kedd: 13:00 - 16:00

Mezőcsáti Információs Pont

Cím: 3450 Mezőcsát, Hősök tere 1. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://mirehu.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 1. héten
Szerda: 08:00 - 11:00

Szikszói Információs Pont

Cím: 3800 Szikszó, Kálvin tér 1. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://zoldvolgy.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 2. héten
Kedd: 08:00 - 11:00

Gönci Információs pont

Cím: 3895 Gönc, Kossuth Lajos u. 71. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://zhk.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 2. héten
Kedd: 13:00-16:00

Edelényi Információs Pont

Cím: 3780 Edelény, István Király útja 52. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://zoldvolgy.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 2. héten
Szerda: 08:00 - 11:00

Aszódi Információs pont

Cím: 2170 Aszód, Kossuth Lajos u. 59. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://vertikalgroup.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 2. héten
Csütörtök: 09:00 - 12:00

Putnoki Információs Pont

Cím: 3630 Putnok, Kossuth Lajos út 5. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://zoldvolgy.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 3. héten
Kedd: 08:00 - 11:00
2024. aug. 23.: 08:00-11:00

Bélapátfalvai Információs Pont

Cím: 3346 Bélapátfalva, IV. Béla út 3. (Egészségház Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://nhszmiskolc.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 3. héten
Kedd: 13:00 - 16:00
2024. aug. 23.: 13:00-16:00

Füzesabonyi Információs Pont

Cím: 3390 Füzesabony, Rákóczi út 52. (Házasságkötő terem mellett balra)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://www.nhsztisza.hu/new/
Nyitvatartás: Minden hónap 3. héten
Szerda: 08:00 - 11:00

Szobi Információs Pont

Cím: 2628 Szob, Szent Imre u. 12. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://vertikalgroup.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 3. héten
Csütörtök: 10:00 - 13:00

Szécsényi Információs Pont

Cím: 3170 Szécsény, Ady Endre út 12. (Művelődési Központ Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://vertikalgroup.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 4. héten
Kedd: 08:00 -11:00

Bátonyterenyei Információs Pont

Cím: 3070 Bátonyterenye, Ózdi út 37. (Vagyonkezelő és Foglalkoztatási Nonprofit KFT. Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://www.szelektivkft.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 4. héten
Kedd: 13:00 - 16:00

Pásztói Információs Pont

Cím: 3060 Pásztó, Kossuth Lajos u. 116. (Pásztói Városgazdálkodási Közhasznú Nonprofit KFT. Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://www.szelektivkft.hu/
Nyitvatartás: Miden hónap 4. héten
Szerda: 08:00 - 11:00

Az Információs pontokon ellátott feladatok: 

  • általános tájékoztatás a szolgáltatást érintő eljárásrendekről, feltételekről,
  • fogyasztói igények kielégítésével kapcsolatos feladatok,
  • szerződéssel kapcsolatos feladatok (tájékoztatás, szerződéskötés, módosítás, felmondás),
  • bejelentések, észrevételek, panaszok igazolt fogadása,
  • fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogorvoslati tájékoztatás,
  • hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj számlázásával kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés.

ÁSZF 

Általános szerződés feltételek hatályos 2024.09.01-jétől (pdf)


NHSZ ZOUNOK ZRT.

 

 

 

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Letöltés PDF-ként

Magyarország Kormánya a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (a továbbiakban: NHKV Zrt.) létrehozásával a rezsicsökkentés eredményeinek megőrzését, a hatékony hulladékgazdálkodási rendszer kialakítását, továbbá a magyar és uniós környezetvédelmi szabályok maradéktalan érvényesítését tűzte ki célul.

A jogszabályi rendelkezések értelmében az NHKV Zrt. látja el a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjak beszedésével és kezelésével összefüggő feladatokat is, a hulladékgazdálkodási rendszer átfogó átalakításával párhuzamosan elkészült a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj beszedését és kezelését lehetővé tevő új és egységes informatikai rendszer is.

Az NHKV Zrt. célja a díjhátralékok és a lakosság terheinek csökkentése, amelynek érdekében közbeszerzési eljárást folytatott le és 2018. január 1. napjától a Közszolgáltatási Díjbeszedő Konzorciumot [Konzorcium vezetője: Díjbeszedő Holding Zrt. (1117 Budapest, Budafoki út 107- 109.), konzorcium tagja: PEPP AND CARS Kft. (4233 Balkány, Kállói út 2. A. ép)] ügyfélszolgálati, illetve a díjhátralékok beszedésével összefüggő feladatok ellátásával bízta meg. Ezáltal a számla esedékességét követően fennálló számlatartozás befizetését az ingatlanhasználókat személyesen felkereső hátralék-kezelők közreműködésével biztosítjuk, amellyel a díjfizetési kötelezettség elmulasztásából adódó kellemetlenségeket kívánjuk minimalizálni, illetve a díjtartozások rendezését megkönnyíteni (a hátralékkezelők közreműködésével megfizetett tartozások esetén késedelmi kamatot és behajtási költség-átalányt nem számítunk fel).

A hátralékkezelők minden esetben fényképes igazolvánnyal igazolják kilétüket, a személyes felkeresés során az NHKV Zrt. által előállított „Beszedési értesítő” alapján jogosultak készpénzben, a díjtartozás teljes összegének átvételére, részteljesítésre azonban nincs mód. A hátralék-kezelő a készpénz átvételét a Beszedési értesítőn aláírásával igazolja, amelyet átad az ingatlanhasználó részére.

Amennyiben a személyes felkeresés alkalmával a hátralék-kezelő nem találja a megadott címen az ingatlanhasználót, úgy értesíti az újabb látogatás időpontjáról, amelynek során ismét lehetőség nyílik a díjfizetésre. Egyes önkormányzatok a díjfizetés lakossági terheinek csökkentésében történő közreműködés jegyében a számlatartozások előre egyeztetett időpontban történő befizetésének feltételeit is biztosítják az ingatlanhasználók számára, amelyről a helyben szokásos módon adnak tájékoztatást.

Az egyes településeken a hátralékkezelést ellátó megbízottak személyéről a konzorciumi partnerek tájékoztatják a települési önkormányzatokat, illetve a település szerint illetékes közszolgáltatókat, a hátralékkezelők személye az NHKV Zrt. ügyfélszolgálatán is ellenőrizhető.

Abban az esetben, ha a díjtartozás a személyes felkeresésig rendezésre kerül, akkor ezen tájékoztatást a hátralék-kezelést végző munkatársak külön igazolás nélkül is elfogadják, azonban a befizetés számlával való összevezetését célszerű az érintett közszolgáltató ügyfélszolgálatának vagy az NHKV Zrt. központi ügyfélszolgálatának bevonásával ellenőrizni, annak érdekében, hogy az esetleges informatikai problémák (pl. pontatlan befizető azonosító vagy közszolgáltató-váltás miatti vevő azonosító módosulás) még a követeléskezelési folyamat következő lépése előtt feltárhatók legyenek.

Az ügyfélszolgálatok felkeresése esetén lehetőség van pótcsekk, számlamásolat, egyenlegközlő kérésére, illetve halasztási kérelem és részletfizetési kérelem előterjesztésére is, ennek aktuális részletei tekintetében, kérjük tájékozódjon honlapunkon, amelynek elérhetősége: https://nhkv.hu/wp-content/uploads/2018/06/Ugyfeltajekoztato.pdf?dl=1

Amennyiben a hátralékkezelési folyamat eredményeként sem került sor a díjhátralék kiegyenlítésére, Társaságunk a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően, fizetési felszólításban hívja fel teljesítésre az érintett ingatlanhasználókat (ebben az esetben már az ügyviteli költségek és kamatok megtérítése mellett lesz mód a tartozás rendezésére) és ha az ily módon történő felhívás is eredménytelen marad, úgy a 10.000 Ft-ot meghaladó tartozás esetében kezdeményezi Társaságunk a díjhátralék adók módjára történő behajtását a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál.

A személyes hátralék-beszedéssel párhuzamosan megteremtettük a lehetőségét a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj számlázását is érintő adatváltozások személyes bejelentésének is, a díjhátralékot felhalmozó ingatlanhasználókat ugyancsak személyesen felkereső változás-kezelő – magukat fényképes igazolvánnyal igazoló – munkatársaknál, akik feladatukat a hatályos adatkezelési irányelveknek megfelelően végzik, a hátralékkezelőktől kapott jelzések alapján. A változás-kezelőknél bejelentett adatmódosítások további feldolgozását szerződéses partnereink és a közszolgáltatók bevonásával biztosítjuk.

Tisztelettel:

NHKV Zrt.

 

Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. ügyféltájékoztató