HULLADÉKGAZDÁLKODÁS ÜGYÉBEN VÁLASSZON TELEPÜLÉST!

Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy 2024.04.01. napjától az NHSZ ZOUNOK ZRT., mint a MOHU MOL HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI ZRT. megbízott partnere az alábbi településeken nyitja meg hulladékgazdálkodással kapcsolatos Információs pontjait:

Kunhegyesi Információs pont

Cím: 5340 Kunhegyes, Szabadság tér 7. (Ilosvai Varga István Városi Művelődési Központ 2-es kisterem)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://www.nhsztisza.hu/new/
Nyitvatartás: Minden hónap 1. héten
Hétfő: 10:00 - 13:00

Tokaji Információs pont

Cím: 3910 Tokaj, Rákóczi út 54. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://zhk.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 1. héten
Kedd: 08:00 - 11:00

Tiszavasvári Információs Pont

Cím: 4440 Tiszavasvári, Városháza tér 4. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://www.eakhulladek.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 1. héten
Kedd: 13:00 - 16:00

Mezőcsáti Információs Pont

Cím: 3450 Mezőcsát, Hősök tere 1. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://mirehu.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 1. héten
Szerda: 08:00 - 11:00

Szikszói Információs Pont

Cím: 3800 Szikszó, Kálvin tér 1. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://zoldvolgy.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 2. héten
Kedd: 08:00 - 11:00

Gönci Információs pont

Cím: 3895 Gönc, Kossuth Lajos u. 71. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://zhk.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 2. héten
Kedd: 13:00-16:00

Edelényi Információs Pont

Cím: 3780 Edelény, István Király útja 52. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://zoldvolgy.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 2. héten
Szerda: 08:00 - 11:00

Aszódi Információs pont

Cím: 2170 Aszód, Kossuth Lajos u. 59. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://vertikalgroup.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 2. héten
Csütörtök: 09:00 - 12:00

Putnoki Információs Pont

Cím: 3630 Putnok, Kossuth Lajos út 5. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://zoldvolgy.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 3. héten
Kedd: 08:00 - 11:00

Bélapátfalvai Információs Pont

Cím: 3346 Bélapátfalva, IV. Béla út 3. (Egészségház Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://nhszmiskolc.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 3. héten
Kedd: 13:00 - 16:00

Füzesabonyi Információs Pont

Cím: 3390 Füzesabony, Rákóczi út 52. (Házasságkötő terem mellett balra)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://www.nhsztisza.hu/new/
Nyitvatartás: Minden hónap 3. héten
Szerda: 08:00 - 11:00

Szobi Információs Pont

Cím: 2628 Szob, Szent Imre u. 12. (Polgármesteri Hivatal Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://vertikalgroup.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 3. héten
Csütörtök: 10:00 - 13:00

Szécsényi Információs Pont

Cím: 3170 Szécsény, Ady Endre út 12. (Művelődési Központ Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://vertikalgroup.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 4. héten
Kedd: 08:00 -11:00

Bátonyterenyei Információs Pont

Cím: 3070 Bátonyterenye, Ózdi út 37. (Vagyonkezelő és Foglalkoztatási Nonprofit KFT. Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://www.szelektivkft.hu/
Nyitvatartás: Minden hónap 4. héten
Kedd: 13:00 - 16:00

Pásztói Információs Pont

Cím: 3060 Pásztó, Kossuth Lajos u. 116. (Pásztói Városgazdálkodási Közhasznú Nonprofit KFT. Épülete)
E-mail cím: ekmregio.ugyfel@nhsz.hu
Területi szolgáltató honlapcím: https://www.szelektivkft.hu/
Nyitvatartás: Miden hónap 4. héten
Szerda: 08:00 - 11:00

Az Információs pontokon ellátott feladatok: 

  • általános tájékoztatás a szolgáltatást érintő eljárásrendekről, feltételekről,
  • fogyasztói igények kielégítésével kapcsolatos feladatok,
  • szerződéssel kapcsolatos feladatok (tájékoztatás, szerződéskötés, módosítás, felmondás),
  • bejelentések, észrevételek, panaszok igazolt fogadása,
  • fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogorvoslati tájékoztatás,
  • hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj számlázásával kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés.

NHSZ ZOUNOK ZRT.

 

 

 

 

Tisztelt Ingatlanhasználók!

Társaságunk Szolnok város területén 2022. május 1-jétől bevezeti a kommunális hulladéktároló edényekre ragasztandó matricák használatát, melyek a hulladékszállítási közszolgáltatás igénybevételére jogosítanak 2022. évben.

Kérjük a matricákat, a tájékoztatóban leírtak szerint a kommunális (fekete fedelű) hulladéktároló edényekre, jól látható helyre felragasztani szíveskedjenek. Társaságunk 2022. május 1-jét követően kizárólag a matricával rendelkező hulladéktároló edényekből szállítja el a kommunális hulladékot.

2022. március 1. és 2022. április 30. között Társaságunk türelmi időt biztosít. Kérjük ebben az időszakban legyenek szívesek a matricák felragasztásáról, esetleges pótmatricák igényléséről gondoskodni szíveskedjenek.

Szolnok város lakossága részére edényenként egy darab narancssárga színű matrica, a közületek részére – pl. gazdasági társaságok, költségvetési intézmények, szervek, társasházak – citromsárga matricák kerülnek kiküldésre. Nem a szerződés szerinti edények darabszámának megfelelő matrica postázása esetén, új szerződés kötésekor, matricák megrongálódása, elvesztése esetén Társaságunk lila színű, sorszámmal ellátott pótmatricát biztosít az ingatlanhasználók részére.

A matricák a 2021. IV. negyedévi számlával együtt kerültek kézbesítésre.

Azok az ingatlanhasználók, akik 4 db vagy több hulladéktároló edénnyel rendelkeznek a számlával együtt tájékoztató levelet kaptak, részükre a matricákat külön levélben postázzuk.

A díjnetes regisztrációval rendelkező ügyfelek részére az NHKV Zrt. postai úton megküldi a matricát.

Amennyiben 2 darab 120 literes kommunális hulladéktároló edény van a szolgáltatás helyén és 240 literes edényre szóló matricát kapott, úgy nincs teendője. Kérjük ragassza a matricát az egyik 120 literes edényre.

A kézbesített matricákkal kapcsolatosan felmerülő problémáikkal az alábbi elérhetőségeken keressék bizalommal Ügyfélszolgálatunkat vagy Információs Pontunkat.

–   Belvárosi Ügyfélközpont

5000. Szolnok, Kossuth tér 9.
Telefon: +36 56 506 569
E-mail: ugyfelkozpont.szolnok@nhsz.hu

Nyitva tartás:

hétfő:              8:00-16:00
kedd:               8:00-16:00
szerda:            8:00-20:00
csütörtök:        8:00-16:00
péntek:            8:00-13:00

–   Információs Pont

5000. Szolnok, József Attila út 85.
Telefon: + 36 56 511 430, + 36 56 511 440
Email: hulladek.szolnok@nhsz.hu

Nyitva tartás:

hétfő:               7:00-15:00
kedd:               nincs ügyfélfogadás
szerda:            7:00-15:00
csütörtök:        7:00-15:00
péntek:            nincs ügyfélfogadás

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a matricák hamisítását a törvény bünteti!

Megrongálódott, elvesztett matricák helyetti pótmatrica igénylése esetén Társaságunk 1000,- Ft/db (ÁFA-t tartalmazó) díjat számol fel.

Hulladékszállítási közszolgáltatás igénybevételére jogosító matricák bevezetése